Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ




Αν είχα βρει
ένα πινέλο και ένα καμβά
και σκούρα χρώματα στον πάτο
της αβύσσου
θα έξυνα μ' ευλάβεια αρχοντική
και μυτερή θα σχεδίαζα
την εύπιστή μου
μελαγχολία

Αν είχα βρει
ένα βαρκάκι και ένα κουπί
από υλικό συμπαγές
και νόημα φτιαγμένα
μάλλον θα είχα αποδράσει
σε τοπία μακρινά κι εξωτικά
και μέσα στο αμπάρι πισθάγκωνα
δεμένη θα κουβαλούσα την ανυπότακτη
μελαγχολία
                
Αν είχα βρει
ένα τόσο δα λεπτό φτερό
και ένα ξυράφι καλά ακονισμένο
στη φλέβα την καυτή μου
θα το βάφτιζα βαθιά
σπουδαίος ποιητής θα αφοριζόμουν
έπος την άχαρη ζωή μου θα σημείωνα
και σπουδαία κληρονομιά θα άφηνα
στον κόσμο τη ματωμένη μου
μελαγχολία

Μα δε μπορώ κανένα όνειρο μου να κάνω αληθινό,
η μελαγχολία μου η φθονερή από χρόνια με έχει
ακρωτηριάσει.
                             

ΦΜ 30/7/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...