Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ


Εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες, μη με μπερδεύεις μ’ αυτές που προσκυνάνε ευαγγέλιο τα επιδέξια χείλη που συναντούν.

Και έρωτα μη βαφτίζεις την ηδονή που νιώθεις όταν με πάθος σου μιλώ. Εγώ είμαι εμμονικός μπελάς, να το θυμάσαι.

Μουτζουρώνω το κραγιόν στα χείλη την ώρα που στην κωλοτσέπη κρύβω την καρδιά μου μην τη βρεις.

Εγώ δε σκέφτομαι σαν τις άλλες και πάντα θ’ αναρωτιέμαι τι ήρθα να κάνω σ’ αυτήν εδώ τη γη.

Τους φόβους μ’ έμαθαν να σκοτώνω και να περιγελώ τις στιγμές παρηγοριάς που θες να μου χαρίσεις απλόχερα και συ.

Εγώ δε μοιάζω με τις άλλες, τους κακομαθημένους έρωτες προσπέρασα προ πολλού.

Το χέρι είχαν συνέχεια απλωμένο και ζητούσαν όλα τα όπλα να καταθέτω με αντίδωρο πενιχρό, στο βωμό της ηδονής.

Εγώ δεν είμαι απ’ αυτές που έχουν όνειρο ζωής ο ιδανικός άνδρας να τις αποκαταστήσει στα μάτια του Θεού.

Εγώ τη μοναξιά παντρεύτηκα γιατί γεννήθηκα διαφορετική.

Γι’ αυτό μη με μπερδεύεις με τις δειλές που είναι άπιστες, εγώ μονογαμική γεννήθηκα και δεν ξεχνώ πως προδοσία υπάρχει μονάχα κατά του ανώριμου εαυτού μας.

Τέλος. Μη με μπερδεύεις με καμιά. Μοναδική όπως όλες οι άλλες είμαι και γω. Με πείσμα διεκδίκησα ελεύθερη να ζω και έρωτα να κάνω με προκαταρκτικά την αφοπλιστική μου ειλικρίνεια.

Εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες. Η διαφορά μας θα είναι πάντα στήθους.


Μαρία Φουσταλιεράκη 9-2-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...