Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ


Άντε να ξεκινήσουμε του είπε σιγανά στ' αυτί
Θ' αργήσουμε και πάλι μούτρα θα μας κάνουν
Πρόσεξες κάτι αγάπη μου την προηγούμενη φορά;
Ακόμα να χωνέψουν πως με πήρες για γυναίκα
Φιλενάδα για προσβολή δημόσια μ' αποκαλούν
Μα εμένα καρφάκι δε μου καίγεται τι λένε
Ερωμένη σου εγώ ορκίστηκα να περπατώ
Ακόμα και την ώρα που χορεύαμε τον Ησαία
Δε συγχωρούν την ευτυχία σου που είναι φανερή
Ο έρωτας σε ομόρφυνε τόσο πολύ κοντά μου
Και μένα, άσε και να θέλω, δε μπορώ να τους κρυφτώ
Η ευτυχία νανουρίζεται στο δικό σου κρεβάτι
Άντε μωρό μου, κι αργήσαμε και τούτη τη φορά
Τραπέζι έτοιμο από ώρα θα' χουνε στρωμένο
Έλα μαζί μου, πάρε βαθιά ερωτική αναπνοή
Και αν βαρεθείς, κάτω απ' το τραπέζι θα σε χαϊδεύω


Μαρία Φουσταλιεράκη 15-6-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...