Τρίτη 3 Απριλίου 2018

ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΤΣΟ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ


Κάθε βράδυ, όταν κοιτάζω φευγαλέα στον καθρέφτη, βλέπω μια ώριμη και λαμπερή μορφή και νιώθω θελκτική και σαγηνευτική μαζί.
Όταν χαμογελάω και δείχνω το υπέροχο χαμόγελό μου, οι νεαροί άνδρες με φλερτάρουν και κολακεύομαι πολύ.
Μου προσφέρουν αλκοολούχα ποτά και μόλις τα πίνω, στην υγειά τους, βεβαιώνομαι διακριτικά πως δεν έφυγε το κόκκινο κραγιόν.
Ω, συνέχεια συζητάμε μ' αυτούς τους χαμογελαστούς και υπέροχους νεαρούς άνδρες, και μιλάμε και γελάμε δυνατά, με θόρυβο, και περνάμε τόσο καλά σ' αυτές τις γιορτές και φαίνεται από μακριά το πόσο πολύ γλεντάμε.
Όλος ο κόσμος, μιλάει, γελάει και γλεντάει και φαίνεται από μακριά το πόσο καλά περνάει σ' αυτές τις γιορτές.
Κάθε πρωί, μόλις ξυπνάω, ποτέ δεν κοιτάζω στον καθρέφτη, φτιάχνω το σφιχτοδεμένο κότσο μου στα τυφλά και όλη τη ημέρα, ώσπου να έρθει η ώρα πάλι να κοιμηθώ, ό,τι κάνω το κάνω με σκυμμένο κεφάλι, νοιώθοντας δυσαρέσκεια και κοκκινίζοντας ως τις ρίζες των μαλλιών μου γιατί ντρέπομαι για την άφατη ηδονή που νιώθω τις νύχτες στα όνειρά μου.

Μαρία Φουσταλιεράκη 27-3-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...