Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ - ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ 2015




Σήμερα ξύπνησα έχοντας χαλαρή και κυριακάτικη διάθεση.
Ενημερώθηκα στα γρήγορα από το internet για τα τελευταία νέα, έκανα καφεδάκι και τώρα γελάω με τα παιδιά μου βλέποντας Μπόμπ Σφουγγαράκη στο Nickelodeon.
Μόνο αυτό και το κανάλι της Βουλής θα είναι ανοιχτά στο σπίτι μου ως την ημερομηνία του δημοψηφίσματος.
Δεν σκοπεύω να αλλάξω τη ζωή μου και την καθημερινότητά μου, ούτε ν' αφήσω κανένα κανάλι να με τρομοκρατήσει κάνοντάς μου πλύση εγκεφάλου για να γεμίσει τους τραπεζικούς του λογαριασμούς στο εξωτερικό.

ΔΕΝ έβγαλα τα λιγοστά μου χρήματα από την τράπεζα.
ΔΕΝ ψώνισα από το σούπερ μάρκετ παρά μόνο τα απαραίτητα για το σαββατοκύριακο.

Αυτή τη στιγμή ΔΕΝ νιώθω πανικό, φόβο, απογοήτευση, τρόμο, ανασφάλεια, αστάθεια, σιχαμάρα, πικρία και αηδία

για το παρόν και την κατάντια του τόπου μου
για το παρόν και την κατάντια των εκλεγμένων
για το παρόν και το μέλλον της νέας γενιάς

γιατί όλα τα παραπάνω έχουν γίνει συγκάτοικοί μου τα τελευταία χρόνια,  δεν τα φοβήθηκα.


Δεν αμφιταλαντεύομαι για το τί πρέπει να πω στα ανήλικα και ενήλικα παιδιά μου για την παρούσα πολιτική κατάσταση της χώρας μας, αλλά και της Ευρώπης. Την ζω στο πετσί μου αυτή την κατάσταση πολλά χρόνια τώρα.

έχω δεχτεί τις συνέπειες
έχω πληρώσει ότι μου αναλογεί με κομμάτι σάρκας
έχω χάσει ότι ήταν  να χάσω
έχω κάρτα ανεργίας 3 χρόνια
έχω σχεδόν όλους τους λογαριασμούς μου απλήρωτους, έχω επίσης απλήρωτα δύο νοίκια
έχω 3 παιδιά να στηρίξω, συντηρήσω, ντύσω, χαϊδέψω, αγαπήσω και καμαρώσω για τους σχολικούς τους επαίνους.

 
Γράφω ποίηση όπως πάντα
χαμογελάω όπως πάντα
ενθουσιάζομαι με τη ζωή όπως πάντα
ερωτεύομαι όπως πάντα
ζοχαδιάζομαι όπως πάντα με ότι μου χαλάει τη διάθεση και την αισθητική

και ξέρω πολύ καλά τι θα ψηφίσω στο δημοψήφισμα.

Από πάντα ήξερα, δεν περιμένω τους ιθύνοντες να μου πουν τι να κάνω. Η απόφασή μου έχει παρθεί από την καθημερινότητά μου.
Τη δύσκολη, την όμορφη, τη σκληρή, τη δε βαριέσαι, του μεροκάματου, της ρεμούλας, της φιλίας, της αγανάκτησης, της ελπίδας, της μιζέριας, της καθαριότητας, της βρωμιάς.
 
Σας αρέσει δεν σας αρέσει ΟΛΟΙ ΠΛΕΜΠΑ ΕΙΜΑΣΤΕ....


Μαρία Φουσταλιεράκη  28/6/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...