Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ



Ελλάδα  μου ταιριάζουμε τόσο πολύ
στο πνεύμα, στην καρδιά και στην ψυχή
πνοή και χτύπος μου δικός μου
η ύπαρξή μου σου ανήκει στέρεο δικό μου δεκανίκι
Να το φωνάξω όσο δυνατά μπορώ
θέλω σ’ αυτό τον κόσμο το σκληρό
πως είσαι αποτύπωμα δικό μου
γέννημα αιώνιο σαν τον εαυτό μου

Ελλάδα μου ταιριάζουμε τόσο πολύ
στη σκέψη, στα αισθήματα, στα πάθη
και στου καημού μας τα ανείπωτα τα βάθη
Έξω απ’ το σύμπαν νομίζω πως υπάρχω
αν τη δική σου παρουσία πια δεν θα’ χω
πατρίδα  μου είσαι τόσο ζηλευτή
εσύ είσαι παγκόσμιο φως και γω η δική σου η φωνή

Ελλάδα μου ταιριάζουμε τόσο πολύ
χωρίς εσένα νόημα δεν έχει η ζωή
θα προτιμούσα να  τη χάσω, να πεθάνω
παρά εσένα για κάποιο λόγο να πικράνω
Σου υπόσχομαι θα σε τιμάω με ψυχή
μαζί θα πορευτούμε στη ζωή
και σαν νυχτώνει η βραδιά
το χάραμα θα μας βρίσκει αγκαλιά

Προστάτεψέ με όσο δυνατά μπορείς
κλείσε με στα φύλλα της ψυχής
ποτέ μη βγω από τη θαλπωρή
γιατί έξω κάνει κρύο και βροχή


Μαρία Φουσταλιεράκη  4-7-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...