Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

                                               Φωτογραφία: @Thanos Stoupas


Ζέστανέ με Αγάπη 
όπως η αυγή αγγίζει με δροσοσταλιές τις μαργαρίτες
του αγρού, με άϋλο έρωτα τα πέταλά τους ομορφαίνει

Φίλησέ με Αγάπη
και θύμισε στα χείλη μου που αιώνες έχουν να φιληθούν, 
καρτερικά περιμένουν να βαφτούν με ζεστή άλικη σάρκα  

Χάιδεψέ με Αγάπη 
δώσε μου καινούργιο ελαστικό σχήμα με χάδια καμωμένο,
χώρο μυστικό προσδιόρισε, ένα καινούργιο σύμπαν για δύο

Νιώσε με Αγάπη 
ελευθέρωσε όλες τις προσδοκίες, τα όνειρα είναι ανείπωτα,
δημιούργησε στον ατέρμονο αναστεναγμό κινητήρια δύναμη 
βουνά να μπορεί να μετακινήσει, χιλιόμετρα δειλά να εξαλείψει

Πυρπόλησέ με Αγάπη 
γιατί μόνο μέσα στις στάχτες μου μπορώ εγώ να εξαγνιστώ
να βαφτιστώ ξανά με τα ιερά στοιχεία που είμαι φτιαγμένη,
βάρκα φτιάχνω μ’ ένα κουρσάρο κλέφτη, μαζί να λεηλατήσουμε
τους πολύτιμους θησαυρούς που είχα κρύψει γι' αυτή την ώρα

Φρόντισέ με εσύ αγάπη μου μια φορά και εγώ θα σε φροντίζω
ώσπου τα τρεμάμενα και γέρικα χέρια μας να μην μπορούν πια
να ζωγραφίζουν στίχους αναρχικούς στους τοίχους σαν παιδιά,
ώσπου τα παγκάκια να μην αντέχουν την ευτυχία των ρυτίδων


Μαρία Φουσταλιεράκη 19/9/2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...