Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

ΛΟΓΟΚΛΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ



Δεν είμαι εγώ αυτή που γράφει αγάπη μου
ετούτα τα εμπνευσμένα λόγια της Αγάπης,
την πένα στο τρεμάμενο χέρι Έρωτας κρατά,
παιχνίδι μαριονέτα στα χέρια του έχω γίνει,
τα μεταξωτά νήματα με μαεστρία αυτός κινεί
στα ακριβά δικά σου αρμονικά τα συντονίζει

Δεν είμαι εγώ αυτή που αποτυπώνει τώρα στο χαρτί
τα αισθήματα, τις προσεχώς σκηνές τις ονειρεμένες,
ο Έρωτας δώρο στην αγάπη μας προσφέρει  μοναδικό
σε υπέροχους πίνακες υπόσχεσης μέλλον ζωγραφίζει

Δεν είμαι εγώ αυτή που δημιουργεί αγάπη μου
τους μύθους μα και τα αρχέγονα όνειρά μας,
πρωτόγνωρος Έρωτας νιώθω να με καθοδηγεί,
με καλλιγραφία πίστης σχεδιάζει τα βήματά μας

Και αν όλοι αυτοί οι νέοι ερωτευμένοι στίχοι μου
ανατριχίλα λες πως προκαλούν, ατέρμονη ευτυχία,
κρυφή χαρά έχω στην καρδιά, μεγάλη ευδαιμονία,
μα θα τολμήσω να ξεστομίσω την αλήθεια να σου πω,
απατεώνας και κλέφτης πολύ δεινός είμαι στην ουσία,
τα σπάνια εύσημα που όλοι μου χαρίζουν δεν αξίζω εγώ,
ένας ταπεινός είμαι μα πανούργος δημιουργός απάτης,
ο μέγας λογοκλόπος του Έρωτα μα και της Αγάπης!

Μαρία Φουσταλιεράκη 21/9/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...