Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΝ ΤΟ 'ΞΕΡΑ



Αν ήξερα αγάπη μου πως θα’ ρθεις
νωρίτερα θα είχα τολμήσει να
σ’ ονειρευτώ,
θα είχα εξοικειωθεί ως τώρα με τη
μορφή σου,
τα όνειρα που έκανα δεν θα’ χαν πλαίσιο
αδειανό

Αν ήξερα ψυχή μου πως θα έχεις
τέτοιο καμίνι ερωτικό στη θέση για
καρδιά,
νωρίτερα θα είχα αναμοχλεύσει
με πείσμα τη δική μου τη φωτιά, 
να μην κουράζει τη δική σου
ο αέρας με άγρια πόθου
πεθυμιά

Αν ήξερα καρδιά μου πως ξυπνάς
σε άυπνα βράδια ερωτικά,
μονίμως ξοδεμένα σ’ εφήμερες
δήθεν αγάπες,
δεν θα συμφωνούσα ν' ακουμπήσω,
ποτέ μου δε θα’ χα δεχτεί μια ξένη
αγκαλιά

Αν ήξερα έρωτα της ζωής μου
πως γνώριμο σύμπαν 
θα σε γεννούσε με υπέροχη, 
ευαίσθητη ψυχή,
ρυθμικά βήματα χορού
νωρίτερα θα είχα μάθει,
από μπερδεμένα βήματα
να γλυτώναμε και οι δυο
απ' την αρχή

Τώρα που ξέρω όμως έμπνευσή μου
ανέκαθεν πως υπήρχες 
μέσα στους δικούς μου στίχους,
αόρατος κοιμόσουν μέσα στις συλλαβές,
θα γράψω απ’ τον δικό μας
ερωτικό οίστρο
Έπος Αγάπης με οδηγό εσένα, 
ποιητή
της λατρείας και της
αγκαλιάς

Μαρία Φουσταλιεράκη 23/9/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...