Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙ



Εγώ θα προσποιούμαι πως δεν έχουμε χωρίσει.

Το πρωί θα ξυπνάω μόνη στο κρεβάτι μα δε θα λυπάμαι.

Θα γυρίζω πλευρό για να σ’ αγκαλιάσω κι επειδή δε θα σε βρίσκω, θα προσποιούμαι πως έχεις φύγει νωρίς για τη δουλειά.

Σίγουρα θα με έχεις καλημερίσει πριν να φύγεις, μ’ ένα τρυφερό φιλί στα χείλη.

Θα κλείνω τα μάτια και θα φαντάζομαι τη γεύση του φιλιού σου.
Αν θ'  ανησυχώ για την αναπνοή μου, αμέσως θα θυμάμαι πως έπλυνα τα δόντια μου πριν κοιμηθώ.

Στη διάρκεια της μέρας θα κάνω όλες τις βαρετές δουλειές του σπιτιού με χαρά. Για να το βρεις εσύ πεντακάθαρο όταν θα επιστρέψεις και θα’ σαι σίγουρα κουρασμένος.

Θα απορώ που στη μπουγάδα δε θα βρίσκω δικά σου ρούχα ν’ απλώσω, αλλά θα μαλώνω τον εαυτό μου μ’ επιείκεια επειδή ξέχασα τ’ άπλυτά σου στο καλάθι.

Θα σπάω το κεφάλι μου να σκεφτώ τα πιο αγαπημένα σου φαγητά για να μαγειρέψω και θα κατανικώ την επιθυμία μου να σου τηλεφωνήσω για να στα ρωτήσω.
Θα προσποιούμαι πως θα χαλάσω την έκπληξη αν το γνωρίζεις από πριν.

Το μεσημέρι θα στρώνω το τραπέζι με καλό σερβίτσιο για δυο.
Θα σε περιμένω μέχρι να παγώσει το φαγητό. Μέχρι να μην τρώγεται πλέον.
Μετά θα τσιμπολογάω ανόρεχτα μερικές μπουκιές και το υπόλοιπο θα το πετάω στα σκουπίδια.

Θα γκρινιάζω από μέσα μου για τα άστατα ωράρια τις δουλειάς που διάλεξες και που δε μας επιτρέπουν να τρώμε μαζί κάθε μέρα.
Θα περιμένω το βράδυ με λαχτάρα να έρθεις για να σου φτιάξω κάτι πρόχειρο που θα πεινάς.

Το απόγευμα αποφάσισα να πάω μια βόλτα στα μαγαζιά. Λέω να διαλέξω μερικά ελκυστικά εσώρουχα.

Τις προάλλες διάβαζα σ’ ένα άρθρο, πως όταν βαλτώνει η σεξουαλική ζωή ενός ζευγαριού, πρέπει η γυναίκα να φορά από κείνα τ’ αποκαλυπτικά και σέξι για να ξυπνά τον πόθο στο σύντροφό της.

Μάλλον δε με ποθείς πια επειδή φοράω βαμβακερά και βαρετά εσώρουχα.

Μετά τα ψώνια πήγα και στο κομμωτήριο. Χτένισα τα μαλλιά μου έτσι όπως σου αρέσουν κι έβαψα και τα νύχια μου. Κόκκινα του πάθους.

Τρέχοντας επέστρεψα στο σπίτι για να προλάβω να το ετοιμάσω ρομαντικά πριν γυρίσεις.

Μπανιαρίστηκα με μυρωδάτα αφρόλουτρα κι έβαλα κρέμα στο κορμί μου για να ‘μαι απαλή. Έτσι έλεγε στο άρθρο πως έπρεπε να κάνω.

Φόρεσα τα καινούρια μαύρα μου εσώρουχα, αν και ντρεπόμουν γιατί έμοιαζα πρόστυχη.

Έσβησα τα φώτα του σπιτιού και άναψα αρωματικά κεριά.

Όταν όλα ήταν έτοιμα και σε περίμεναν, ξάπλωσα στον καναπέ.

Σ' αυτόν που είναι πιο κοντά στην εξώπορτα. Για να με δεις αμέσως μόλις μπεις μέσα.

Σε περίμενα κι έκανα πρόβα όλες τις κινήσεις και τα λόγια που θα λέγαμε.

Σίγουρα Θα ξαφνιαζόσουν πολύ μ’ αυτή την αλλαγή μου.

Δε σε έχω υποδεχτεί ποτέ ημίγυμνη και πρόθυμη.

Άραγε θα σου έμοιαζα πρόστυχη;

Βολεύτηκα σε μια στάση τυχαία σεξουαλική που διάβασα στο άρθρο.

Καλού - κακού πήρα κοντά μου μια κουβέρτα μήπως κρυώσω περιμένοντάς σε.

Είχα μεγάλη αγωνία. Με το ζόρι κρατιόμουν να μη φάω τα κόκκινα νύχια μου.

Περίμενα.

Σίγουρα από λεπτό σε λεπτό θ’ άκουγα την πόρτα ν' ανοίγει.

Δεν ερχόσουν.

Η ώρα περνούσε και γω κρύωνα.

Έριξα προσεκτικά την κουβέρτα πάνω μου χωρίς να χαλάσω τα μαλλιά μου κι έγειρα λιγάκι το κεφάλι στα μαξιλάρια.

Έκλεισα τα μάτια και συνέχισα να σε περιμένω.

Το ημίφως και η μυρωδιά από τ' αρωματικά κεριά μου έφεραν μια γλυκιά νύστα.

Δεν κατάλαβα πότε αποκοιμήθηκα.

Ξύπνησα το πρωί στον καναπέ. Μόνη. Εσύ δεν είχες έρθει.

Προσποιήθηκα όμως πως ήρθες. Πως γύρισες στο σπίτι μας περασμένα μεσάνυχτα από τη δουλειά.

Προσποιήθηκα πως με ξύπνησες με χάδια. Πρωτόγνωρα τολμηρά.

Προσποιήθηκα πως κάναμε παθιασμένο έρωτα υπό το φως των κεριών. Αμίλητοι.

Έπειτα προσποιήθηκα πως αποκαμωμένοι κοιμηθήκαμε αγκαλιά.

Εσύ πάλι έφυγες νωρίς για τη δουλειά χωρίς να με ξυπνήσεις.

Με λυπήθηκες που κοιμόμουν βαθιά.

Χαμογέλασα. Αυτό ήταν ακόμα μια απόδειξη πως μ' αγαπάς.

Τα σέξι εσώρουχα έκαναν δουλειά.

Κρίμα που πέρασαν χρόνια μέχρι να το καταλάβω.

Το άρθρο είχε απόλυτο δίκιο.


Μαρία Φουσταλιεράκη 29-12-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...