Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

ΤΕΡΑΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ

                                   Gala – Salvador Dali

Τέρας έχω γίνει.
Άκαρδο και άσπλαχνο και ατσαλάκωτο μαζί.
Τα αισθήματα, σε λήθαργο παρατημένα,
κρυμμένα κάτω απ' τ' ανέκφραστο πρόσωπο της ομορφιάς,
κρυμμένα πίσω απ' τ' ασυγκίνητα βαμμένα μάτια,
κρυμμένα κάτω απ' την άκαμπτη και σοβαρή εικόνα του αστού.

Ζω πλουσιοπάροχα τις μέρες, κάνοντας ανέντιμους καμιά φορά υπολογισμούς,
και τρέφομαι ακούραστα ολημερίς καταπίνοντας μακροσκελείς συμβιβασμούς.
Όσο για τις νύχτες, κοιμάμαι με υπνωτικά
για να βλέπω προγραμματισμένους από μένα εφιάλτες
και ανάμεσα στα όνειρα ρεύομαι ισοσκελισμένους ισολογισμούς.

Πέτρινο κοντεύει να γίνει το κορμί μου και ξερακιανό,
το άλλοτε πλούσιο στήθος κοντεύει να πετρώσει και να εξαϋλώσει τους παμπάλαιους χυμούς.

Μα εγώ έχω γίνει τέρας και τίποτα απ' όλ’ αυτά δεν με αφορά.

Θυσία όλα να γίνουν προκειμένου να μην αισθάνομαι κάτι φυσιολογικό.

Αναβλύζοντα δάκρυα επιτρέπονται κατ' εξαίρεση τα βράδια με πανσέληνο.

Μαρία Φουσταλιεράκη 20-3-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...