Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ (ΚΡΥΦΑ) ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΑΣΕΞΟΥΑΛ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

                                  Daria Petrilli, the lady of the ibis

Τις προάλλες κάποιος με φλέρταρε, μα εγώ έκανα πως δεν κατάλαβα το ενδιαφέρον του. Δεν έχω χρόνο να σπαταλάω καθαρίζοντας ξένους καθρέφτες κι εγώ δεν χρειάζομαι καθρέφτη για ν' αντικρίζω το είδωλό μου.
Δεν πτοήθηκε που δεν ανταποκρινόμουν και συνέχισε να μου εκθέτει τις χαρές του έρωτα, της σχέσης και της συντροφικότητας.
Εγώ εξακολουθούσα να του μιλάω με γενικότητες, περί ανέμων και υδάτων. Προσπαθούσα μ' αυτόν τον τρόπο να τον κάνω ν' απογοητευτεί από μένα και να στρέψω την προσοχή του σε κάποια άλλη, νεότερη ίσως (σαν εκείνον), γυναίκα.
Ήταν πολύ νέος για να ξέρει πως ο σαρκικός έρωτας δεν είναι η κινητήριος δύναμη για όλες τις ηλικίες.
Δεν συγκράτησα ούτε το όνομά του.

Μαρία Φουσταλιεράκη 14-6-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...