Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΟΣ


Είναι μεγάλη η συγκίνησή μου να κρατάω στα χέρια μου τυπωμένα
τα Βατράχια του Δημήτρη Σίμου.
Είχα τη χαρά να είμαι στην ομάδα που τον βοήθησε με τη γνώμη και τις προτάσεις της.
Η άποψή μου δεν έχει αλλάξει από τότε!
Η γραφή δε θυμίζει σε καμία περίπτωση πρωτοεμφανιζόμενο,
μα φτασμένο του είδους του.
Είναι στ' αλήθεια εφάμιλλο ξένων πολυδιαβασμένων συγγραφέων.
Η γραφή είναι συναρπαστικά περίπλοκη μα διαβάζεται πολύ ευχάριστα.
Ο κεντρικός ήρωας είναι άρτια ολοκληρωμένος, ψυχογραφημένος σε βάθος, αγαπητός και πραγματικός στον τρόπο αντίδρασης και σκέψης.
Η ιστορία είναι γεμάτη ανατροπές, καθόλου προβλέψιμες, με αγωνία που σε κάνει να το διαβάζεις απνευστί.
Χαίρομαι πολύ που δεν έπεσα καθόλου έξω.
Η ανοδική πορεία, η αναγνωρισιμότητα και η αγάπη των όλο και περισσότερων αναγνωστών καθημερινά, επιβεβαιώνει περίτρανα το ένστικτό μου.
Εμπιστεύτηκα όχι μόνο τη συγγραφική δεινότητα, αλλά και την ακεραιότητα του χαρακτήρα και το ήθος του.
Και επειδή ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ανυπομονώ φίλε Δημήτρη για τα επόμενα χειρόγραφά σου!


Μαρία Φουσταλιεράκη 4-8-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...