Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

ΑΙΔΟΙΟ ΣΕ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ



Σκαρφάλωνα και γλίστραγα
σε ξένο χέρι πιάστηκα να με σηκώσει
μα με μάλωσε κι αυτό
τρελή με είπε σε μια ξένη γλώσσα
μα εγώ επέμενα
σε άλλη χώρα θα πήγαινα αν συνέχιζα την επιμονή
ανώφελο όμως κατάλαβα πως είναι
και σταμάτησα χέρι για βοήθεια να προτείνω
μόνη μου κατέβηκα
ακριβώς όπως είχα σκαρφαλώσει

Ακόμα και την ώρα που έφευγα
δεν το’ χα μετανιώσει
αλλά το τοπίο είχε αλλάξει πια
δεν είχα πρόγραμμα εγώ στο χωριό μου να πάω
απείχε απ’ την πρωτεύουσα του μυαλού
μίλια πολλά

Στο μοναδικό που κατέληξε εκείνο το έκτακτο συμβούλιο
ήταν ποιο στυλ ρούχα μου ταιριάζουν

Έπρεπε όμως με τζιν μισοκουμπωμένα να κυκλοφορώ
άβολο ήταν να το νιώθω να γλιστράει
και κίνδυνο να’ χω να μου πέσει στα ξαφνικά
άσε που δε θυμόμουν καν στη βιασύνη μου πάνω
εσώρουχο αν είχα βάλει

Εκπτώσεις για τα όνειρά μου είχα κάνει ήδη αρκετές
το αιδοίο μου όμως σε πλειστηριασμό
δε σκόπευα για κανένα λόγο να βγάλω

Μαρία Φουσταλιεράκη 31-8-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...