Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

ΛΑΦΥΡΟ


Το στόμα μου ήταν στεγνό και ο ύπνος μου ανήσυχος. Πρέπει να στριφογύριζα στο κρεβάτι όλη τη νύχτα.
Τα σεντόνια είχαν κουβαριαστεί ανάμεσα στα πόδια μου και ιδρωμένες τούφες απ' τα μαλλιά μου έπεφταν μπροστά στα μάτια μου. Το δωμάτιο ήταν πιο σκοτεινό από ποτέ.
Έγλυψα τα ξεραμένα χείλη μου και αναστέναξα. Το κορμί μου ήταν ερεθισμένο από το όνειρο που έβλεπα.

Ο άγνωστος που είχα γνωρίσει, εισέβαλλε γι' ακόμα μια φορά στη ζωή μου και με αναστάτωνε.
Τον έρωτα που δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε στις ξαπλώστρες, τον ολοκλήρωνα μόνη μου κάθε βράδυ στη φαντασία μου.
Μου είχε γίνει εμμονή το άγγιγμα αυτού του άνδρα. Το άγγιγμα που ξεκίνησε από τα δάχτυλα των ποδιών μου, που ανέβαινε αισθησιακά στις γάμπες, στα πόδια, για να διακοπή βίαια την ώρα που ακούμπησε το εσωτερικό μέρος των μηρών μου.
Την ώρα που ο δείκτης του άγγιζε το μουσκεμένο από ώρα μαύρο σατέν εσώρουχο, μας διέκοψαν πως προέκυψε επείγον περιστατικό και έπρεπε να πάει.
Μπορεί για μένα να ήταν το τελευταίο βράδυ διακοπών, γι' αυτόν όμως ήταν εντεταλμένη υπηρεσία.

Σηκώθηκα αναστενάζοντας. Άνοιξα το παράθυρο να μπει αέρας, ένιωθα ολόκληρη πως καίγομαι.
Οι ρόγες μου ήταν τόσο ερεθισμένες που η επαφή με το μπλουζάκι που φορούσα στον ύπνο, τις έκανε να πονούν.
Ήπια ένα παγωμένο ποτήρι νερό και ξαναγύρισα στο κρεβάτι μου.

Όλα με ενοχλούσαν. Το εσώρουχό μου, το μπλουζάκι, οι σκέψη του ερεθισμένου άνδρα στις ξαπλώστρες. Άναψα τσιγάρο και βγήκα στο μπαλκόνι μήπως το νυχτερινό αεράκι με βοηθούσε να ηρεμήσω.
Κάπνιζα με τα μάτια κλειστά και τα πόδια να τρέμουν. Πέταξα το τσιγάρο στο δρόμο και έκλεισα τα παντζούρια. Σκέφτηκα να κάνω ένα ντουζ, αλλά φοβήθηκα πως θα ξυπνήσω εντελώς και δεν το ήθελα. Ήταν πολύ νωρίς ακόμα.
Έβγαλα το μουσκεμένο εσώρουχο και άνοιξα το συρτάρι να φορέσω ένα καθαρό. Το χέρι μου έπιασε εκείνο της παραλίας. Δεν το είχα πλύνει, το κράτησα λάφυρο για να θυμάμαι τον παρ' ολίγο καλοκαιρινό εραστή μου.

Το πήρα στα χέρια μου και το μύρισα. Είχε κρατήσει την αλμύρα της θάλασσας και των υγρών μου. Έβγαλα αυτό που φορούσα και φόρεσα το λάφυρο.
Το ερεθισμένο μου αιδοίο μόλις ήρθε σ' επαφή με το απαλό ύφασμα δεν άντεξε. Ο οργασμός με τον άγνωστο που είχε μείνει στη μέση, ολοκληρώθηκε αιφνιδιαστικά όταν βύθισα το δάχτυλό μου βαθιά μέσα μου.

Μαρία Φουσταλιεράκη 14-6-2017

1 σχόλιο:

Πείτε μας τη γνώμη σας...