Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΛΙΓΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ - ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΖΟΥΡΓΟΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ


Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ - λίγες και μία νύχτες - ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΖΟΥΡΓΟΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ

Ξεκίνησα σήμερα τις λίγες και μια νύχτες, απόλυτα ταιριαστός ο τίτλος με την ιστορία κι από την πρώτη κι όλας σελίδα μου τράβηξε το ενδιαφέρον.
Είναι το πρώτο που διαβάζω του συγγραφέα και δεν έχω άποψη για τη γραφή του γενικά.
Το συγκεκριμένο έχει μια γραφή με πάρα πολύ σωστά ελληνικά, είναι πυκνογραμμένο, είναι γεμάτο εικόνες, χρώματα και αρώματα , η ιστορία ρέει εξαιρετικά γρήγορα, σου κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον και δεν κουράζει καθόλου.
Φαίνεται απ' την αρχή η βαθιά έρευνα που έχει κάνει και καταφέρνει να μας μεταφέρει στο κλίμα της εποχής που εξιστορεί με μεγάλη επιτυχία. Σαν ένας άλλος παραμυθάς, μας διηγείται ένα ενδιαφέρον παραμύθι με σουλτάνους, πριγκίπισσες, υπηρέτες και τη Θεσσαλονίκη με τους δρόμους της να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
Μου αρέσει πολύ η αφηγηματική τεχνική και ο άρτιος λόγος του.


Μαρία Φουσταλιεράκη 15-5-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...