Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ



Φιλάνθρωπος ύπνος άκουσε παρακλήσεις  
σε όνειρο μου έστειλε άνδρα ιδανικό
λόγια μου ψιθύριζε υπέροχα ποιητικά
όμοιά τους δεν είχαν ακουστεί στο σύμπαν
από αλλοτινές εποχές έφερνε μυρωδιές
ψυχή από διαμαντένια δάκρυα φτιαγμένη

Κοίταζε την ψυχή μου σαν φυλαχτό
βωμό λατρείας μετέτρεψε τον ερωτά μας
ήξερε κάθε έννοια για μένα σημαντική
ρόλο δικού μου Θεού μας είχα μεταλάβει
εκπλήρωνε προφητικά αγέννητες ανάγκες
παραδόθηκα αμαχητί σε όλα τα όνειρά του

Σαν έφυγε ο ύπνος νωχελικά από το κορμί
και ήλιος φώτισε την κάμαρα λίγο αμυδρά
αρνιόμουν πεισματικά τα βλέφαρα ν΄ανοίξω  
δε θέλω να ζω σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό

Σ’ αγαπώ στον ύπνο και στον ξύπνιο
δεν ξέρω ποιον κόσμο να διαλέξω
παντού μέσα εσύ είσαι αγάπη μου
ακούω μια υπέροχη φωνή να με ξυπνά
και δίνω στον άνδρα μου το πρώτο φιλί της καλημέρας….


Μαρία Φουσταλιεράκη 11/10/2015

2 σχόλια:

Πείτε μας τη γνώμη σας...