Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ, ΠΑΤΕΡΑ

                                                    Green Violinist – Marc Chagall


Αμάν βρε πατέρα, πάλι τα ίδια;
Πάρε το επιτέλους χαμπάρι.
Δεν θα μας πεθάνεις όπως πέθανες τη μαμά.
Αυτό που σου λέω.
Μην με κοιτάς εμένα ειρωνικά γιατί σηκώνομαι και φεύγω και σε παρατάω ολομόναχο στο Νοσοκομείο να κόψεις το λαιμό σου.
Να το ξέρεις.
Το εννοώ.
Δεν πρόκειται ν' ασχοληθώ ξανά μαζί σου αν δεν αλλάξεις συμπεριφορά.
Τα είπαμε και στο τηλέφωνο χθες με την αδερφή μου.
Πως αν δεν συνεργαστείς ούτε αυτή τη φορά, εμένα ξέχνα με.
Κι εκείνη να την ξεχάσεις είπε.
Θα σου στέλνω ένα μήνυμα που και που να μαθαίνω αν είσαι καλά κι αυτό θα' ναι όλο. Ούτε θα σου ξαναμιλήσω.
Ακόμα κι αν με ζητάς στο τηλέφωνο.
Και να με φωνάξεις πως χρειάζεσαι τη βοήθειά μου δεν θα έρχομαι.
Κατάλαβέ το πως δεν είσαι καλά στην υγεία σου.
Κατάλαβε πως δεν είσαι σε θέση πλέον να διατάζεις κανέναν.
Ούτε να φροντίσεις τον εαυτό σου μπορείς.
Πώς περιμένεις να γίνεις καλά άμα κάνεις συνέχεια του κεφαλιού σου;
Κάθε φορά παρατάω τα πάντα κι έρχομαι να σου συμπαρασταθώ όπως οφείλω σαν καλή κόρη, αλλά εσύ δεν ακούς κανέναν.
Ούτε εμένα ακούς, ούτε την αδερφή μου, ούτε και τους γιατρούς.
Ούτε τη μάνα άκουγες όταν ζούσε.
Την έσκασες τη μάνα πατέρα με την ξεροκεφαλιά σου.
Με τον καημό σου πέθανε η μάνα, πατέρα.
Πάντα κάνεις του κεφαλιού σου και σκας κι όλους εμάς γύρω σου.
Θυμάμαι και τότε που ήμουν μικρή.
Σε φοβόμουν που όλο φώναζες.
Ξέχνα τα τώρα αυτά.
Πάνε και τελειώσανε.
Από δω και πέρα δεν θα φωνάζεις.
Από δω και πέρα μόνο θα ακούς.
Θα ακούς εμάς και τους γιατρούς που θέλουμε όλοι το καλό σου.
Πρέπει να παίρνεις τα φάρμακά σου και να τηρείς αυστηρά τη δίαιτα που σου είπαν.
Γι' αυτό το λόγο σου πήραμε αποκλειστική γυναίκα στο σπίτι.
Για να σε φροντίζει τώρα που δεν μπορείς εσύ.
Δεν γίνεται όμως ρε πατέρα η γυναίκα να σου μαγειρεύει αυτά που πρέπει κι συ να μην τα ακουμπάς και να πηγαίνεις κρυφά έξω να τρως και να πίνεις με τον φίλο σου.
Γι' αυτό σου έκαναν πάλι εισαγωγή.
Επειδή συνέχεια κάνεις του κεφαλιού σου.
Ακούς που σου λέω εγώ;
Τελευταία φορά.
Δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σου.
Όταν βγεις πρέπει χάσεις βάρος και να κάνεις κατά γράμμα αυτό που σου λένε οι γιατροί.
Αν θες να γίνεις καλά.
Μου φαίνεται όμως πως πριν πεθάνεις θες να πεθάνεις πρώτα εμάς.
Όπως έκανες και με τη μαμά.

Μαρία Φουσταλιεράκη 10-10-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...