Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ

                                                                   Ewing Paddock


Η τεχνική που υιοθέτησε ήταν ύπουλη και δοκιμασμένη. Μ' έκανε να πιστεύω πως το σεξ ήταν μια πράξη χλιαρή, μονότονη και σύντομη. Συχνά ένιωθα ενοχές που δεν μου άρεσε, μα δεν τολμούσα να το συζητήσω μαζί του. Αυτά δεν ήταν καθώς πρέπει πράγματα για ένα αντρόγυνο, έτσι με είχαν μάθει.
Τις περισσότερες φορές εγώ έκανα την ενθουσιασμένη και εκείνος υπέθετε πως απολάμβανα τις συνευρέσεις μας.
Καμιά φορά μετρούσα από μέσα μου για να μην βαριέμαι ή έκανα νοερά τη λίστα για τα ψώνια της βδομάδας.
Όχι, ψέματα, δεν διαρκούσε τόσο πολύ η πράξη. Προλάβαινα όμως σίγουρα να σημειώσω τα τρόφιμα που θέλαμε για να περάσουμε το σαββατοκύριακο. Δεν είχαμε πολλές ανάγκες, δυο άνθρωποι ήμασταν, και τις Κυριακές συνήθως τρώγαμε έξω.
Παλιά, καλή συνήθεια της οικογένειάς του την οποία ευτυχώς εφάρμοσε και στη δική μας.
Εμείς, για μια μεγάλη μερίδα κόσμου και συγγενών δεν θεωρούμασταν κανονική οικογένεια ακόμα επειδή δεν είχαμε παιδιά, πάντως οικογένεια νιώθαμε εμείς , εγώ τουλάχιστον έτσι ένιωθα τον πρώτο καιρό μαζί του.
Και για να ξαναγυρίσω στο επίμαχο θέμα του συζυγικού σεξ που σου έλεγα, ή αυτή τέλος πάντων την διαδικασία που διαρκούσε μετά βίας ένα μισάωρο μαζί με τα προκαταρκτικά και το ντουζ μετά, ήταν γενικότερα ένα θέμα ταμπού στην εποχή μου που σπάνια το συζητούσαμε στα φανερά.
Για να φανταστείς, μια φορά που πίναμε καφέ με κάτι γνωστές κόντεψε να μου βγει ο καφές από τη μύτη όταν μας αποκάλυψε μία της παρέας πως έχει τακτικότατους πολλαπλούς οργασμούς με τον εραστή της. Εγώ εκείνη την εποχή καλά καλά δεν ήμουν σίγουρη τι σήμαινε αυτή η λέξη. Τέλος πάντων. Η συνέχεια ήταν η αναμενόμενη.
Την υπόλοιπη ιστορία στην έχω πει, τα ξέρεις, είναι γνωστά.
Γι' αυτό θέλω να θυμάσαι πως η γενιά σου έχει την ηθική υποχρέωση απέναντί μας ν' απολαμβάνει πολλά και καλά κρεβάτια, μου είπε κλείνοντάς μου το μάτι και πίνοντας μονορούφι την τρίτη μαργαρίτα.
Όλα αυτά μαζί με πικάντικες λεπτομέρειες μού τα είπε η γιαγιά μου ένα βράδυ που την έπεισα να δοκιμάσει μαργαρίτα. Τελικά της άρεσε πολύ και μου ζήτησε και δεύτερη και τρίτη.
Η γιαγιά μου είναι από τα πιο εντάξει άτομα που έχω γνωρίσει ποτέ στη ζωή μου και από τα πιο ανοιχτόμυαλα.
Ήταν η πρώτη από την οικογένεια που κατάλαβε πως γεννήθηκα διαφορετική.
Ήμουν ακόμα μικρή, θυμάμαι, όταν μια φορά που γύρισα απ' το φροντιστήριο κλαίγοντας κι έτρεξα κατευθείαν στο δωμάτιό μου, εκείνη, που έτυχε να 'ναι στο σπίτι μας, μπήκε, κάθισε δίπλα μου και χωρίς να με ρωτήσει τι συμβαίνει, μου είπε, "Ξέρεις μάτια μου, στην ανθρώπινη φύση υπάρχει τεράστια ποικιλομορφία, ακριβώς όπως συμβαίνει και στα δέντρα και στα ζώα και στα φυτά.
Τίποτα δεν έχει δημιουργηθεί ακριβώς όμοιο με το διπλανό του.
Κάποτε, βλακωδώς πιστεύαμε πως όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται είτε αγόρια είτε κορίτσια και πως οτιδήποτε άλλο εξόν απ' αυτά τα δύο, δεν ήταν φυσιολογικό.
Αυτές ήταν παλιακές ανοησίες. Κάθε άνθρωπος που γεννιέται είναι ξεχωριστός και μοναδικός.
Η φύση ξέρει, παιδί μου. Η φύση ούτε λάθη κάνει, ούτε μπερδεύεται. Αυτά είναι προνόμιο των ανθρώπων.

Μαρία Φουσταλιεράκη 19-10-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...