Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ


Ανάποδος άνθρωπος και αντισυμβατικός γεννήθηκα. Έτσι μου γκρίνιαζε για πολλά χρόνια η μάνα μου. Η αλήθεια είναι πως σπάνια θυμάμαι να πηγαίνω με το ρεύμα. Κάτι μακρινές καθώς πρέπει εποχές θυμάμαι μόνο κι ακόμα σουφρώνω τα χείλη με απογοήτευση.

Δεν το κάνω για να ξεχωρίσω ή για να δείξω κάποιου είδους ανωτερότητα ή σνομπισμό. Μακριά από μένα αυτά.
Με γνώμονα το ένστικτο και το καλό μου βαδίζω και δεν το' χω μετανιώσει ως τώρα.

Για μένα που με ξέρω καλά, καθόλου ανάποδη δε με βρίσκω. Οι άλλοι βέβαια, δεν ασπάζονται πάντα αυτή τη γνώμη. Παράξενη τους φαίνομαι στον τρόπο που αντιλαμβάνομαι τη ζωή και τα προβλήματά της. Ακραίο τους φαίνεται που δε μοιρολογώ στις δυσκολίες, μα βάζω κάτω τη φαντασία και την εφευρετικότητα για να βρω τις καλύτερες δυνατές και εφικτές λύσεις.

Να όπως σήμερα για παράδειγμα.

Ούτε ψησταριά, ούτε κάρβουνα είχα στο σπίτι για να τηρήσω και γω το έθιμο. Εννοείται πως είχα αμελήσει ν' αγοράσω και κρέατα. Όταν όλοι στη γειτονιά άρχισαν να ψήνουν, οι μυρωδιές μου ζάλισαν το μυαλό. Δε μπορούσα με τίποτα ν' αντισταθώ.

Ε; Τι να έκανα; Πήδηξα στο μπαλκόνι του γείτονα, έκλεψα την ψησταριά του, σούφρωσα κρυφά τη σακούλα με τα κάρβουνα, πλιατσικολόγησα όλα τα κρέατα που 'χε μ' επιμέλεια μαρινάρει και δε μου έφταναν όλα αυτά. Έβαλα χέρι και στην κάβα του. Ωραιότατα κρασιά είχε αγοράσει ο προνοητικός άνθρωπος. Μπράβο του!

Αλλά φαίνεται πως όταν πεινάω δεν είμαι καλή κλέφτρα. Άφησα προφανή ίχνη πίσω μου και προδόθηκα. Με ανακάλυψε ο γείτονας. Ήρθε θυμωμένος να μου ζητήσει το λόγο. Με το δίκιο του. Κι γω αυτό θα έκανα στη θέση του.

Όταν χτύπησε το κουδούνι μου, για λίγα δευτερόλεπτα ντράπηκα, τ' ομολογώ. Όχι για την κλοπή. Αυτή την έκανα εν πλήρει συνειδήσει. Που μ' έπιασε σχεδόν στα πράσα ντράπηκα. Θεωρώ τον εαυτό μου καλή κλέφτρα. Ταπεινώθηκα.

Μονόδρομος η λύση. Άνοιξα την πόρτα με το σαγηνευτικότερο χαμόγελό μου και έκλεψα και το γείτονα!
Κούκλος ήταν ούτως η άλλως, δεν ήταν δυσάρεστη απόφαση αυτός ο μονόδρομος.

Σας είπα, εγώ είμαι παράξενη και αντισυμβατική. Δεν είμαι συνηθισμένος άνθρωπος. Και δε δίνω συνηθισμένες λύσεις στα προβλήματά μου.


Μαρία Φουσταλιεράκη 16-2-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...