Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

ΤΥΠΟΙ ΑΝΔΡΩΝ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΜΑΣ


Και εκεί που λες τα έχω δει όλα πλέον στη ζωή μου και τίποτα δε μπορεί να με εκπλήξει, το σύμπαν γελάει με δάκρυα, γιατί εκτός από τις εκπλήξεις, υπάρχουν και οι καταπλήξεις κουκλίτσα μου!

Εκεί να δεις γέλια που θα κάνεις και συ, αλλά μετά, πολύ μετά,
όταν περάσει το διάστημα που λες, δε μπορεί, κάποιος μου κάνει πλάκα. Αποκλείεται να μου συμβαίνει εμένα αυτό.

Μιλάω για τα ευφάνταστα σενάρια, έτσι κομψά θα τα λέω, των ανδρών που είχαμε την αφάνταστη τύχη να γνωρίσουμε.

Παραθέτω ενδεικτικά κάποια από τα δεκάδες εκατοντάδες που υπάρχουν γύρω μας.
Ναι! Ζουν ανάμεσά μας και όχι σε κάποιο παράλληλο σύμπαν. Δυστυχώς.
Η σειρά είναι τυχαία και όχι σπουδαιότητας ή άξιας επαίνου

 Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ-ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Τι σου δείχνει:
Το σύμπαν συνωμοτεί μόνιμα εναντίον του. Η τύχη του είναι μαύρη από την ώρα που γεννήθηκε. Τίποτα δεν του έχει πάει καλά στη ζωή του. Πάντα φταίνε οι άλλοι και ποτέ μα ποτέ αυτός ο καημένος
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Ουδέποτε πήρε στα σοβαρά τη ζωή και τον εαυτό του. Δεν ξέρει που του πάνε τα τέσσερα και είναι ένας κηφήνας που τον συντηρούν εσαεί οι επίσης κακομοίρηδες γονείς του
ΜΗ:
Μην κάνεις το λάθος και δείξεις πως πείστηκες ότι είναι πραγματικά καημένος, την πάτησες, τον προσέλαβες να παίζει τον ίδιο και τον ίδιο μονόλογο, ξανά και ξανά σα χαλασμένο γραμμόφωνο για πάντα!!!!

 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Τι σου δείχνει:
Αγαπάω την οικογένειά μου. Τίποτα δεν τους λείπει και σκοτώνομαι στη δουλειά για να τα έχουν όλα. Ε λοιπόν δικαιούμαι κι εγώ, αφού δεν θα το μάθει κανείς, να περνάω κάπου - κάπου όμορφα με μια αιθέρια ύπαρξη. Με τόσους πειρασμούς γύρω μου δεν αντέχω κάθε μέρα να τρώω φασολάδα.
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Η οικογένεια είναι γι’ αυτόν ένα κοινωνικά αναγκαίο συμβόλαιο ζωής όπου αυτός έχει γράψει και υπογράψει όλους τους όρους του συμβολαίου. Και σε όποιον αρέσει, αλλιώς ας ξεχάσουν τα εξοχικά και τα ακριβά γούστα
ΜΗ:
Μην μπλεχτείς ανάμεσα σ’ αυτόν και την οικογένειά του. Εσύ θα ‘ρχεσαι πάντα δεύτερη, καταϊδρωμένη και αλίμονό σου αν κάνεις νύξη για δική σου οικογένεια. Δε θα σε χαιρετάει ούτε στο δρόμο άμα τυχαία θα τον συναντάς

Ο ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ (από τη ρήση, όποιος φοβάται, πάει και κοιμάται)
Τι σου δείχνει:
Μ’ έχουν πληγώσει όλες οι γυναίκες που αγάπησα και με εκμεταλλεύτηκαν. Με κεράτωναν και από πάνω ενώ τους έδινα τα πάντα. Δεν εμπιστεύομαι πλέον καμία. Χάλασαν οι γυναίκες σήμερα
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Κολλάει με τύπους γυναικών που θα τον εξαπατήσουν και θα του φερθούν ανέντιμα γιατί αυτές αναγνωρίζει σαν άξιές του. Είναι σαν να έχει μια φωτεινή επιγραφή που λέει, δούλεψέ με σαν να μην υπάρχει αύριο
ΜΗ:
Μη δελεαστείς να γίνεις ο ψυχοθεραπευτής του. Θα γίνεις η μαμά του στο τέλος και θα του μπαλώνεις τα τρύπια σώβρακα

Ο ΔΟΥΛΟΣΥΛΛΕΚΤΗΣ ΘΗΛΥΚΩΝ
Τι σου δείχνει:
Έχω κάνει πολλές επιφανειακές σχέσεις στη ζωή μου, αλλά ποτέ δεν έζησα τον αληθινό έρωτα. Τα βαρέθηκα όλα. Ήρθε η ώρα ν’ αράξω
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Πιστεύει πως όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες αφού μ’ ευκολία καταφέρνει και τις ρίχνει στο κρεβάτι. Βέβαια και αυτός άμα ήταν γυναίκα, δε θα μπορούσε να του αντισταθεί. Φτου σου αγόρι μου!
ΜΗ:
Μη νομίζεις πως σ’ εσένα θα φερθεί διαφορετικά απ’ ότι στα υπόλοιπα τρόπαια της συλλογής του. Το πολύ πολύ να σε κρεμάσει ψηλότερα από κάποια άλλα ζωάκια

Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΩΝ ΟΡΘΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Τι σου δείχνει:
Όλοι προσπαθούν να σε κλέψουν. Πόσο ακριβά είναι τα πάντα. Όλα είναι μετρήσιμα σε οικονομικά μεγέθη. Άκου 10ευρώ το ποτό, δεν παραγγείλαμε μπουκάλι!
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Είναι ανίκανος να δώσει αγάπη, χαρά, ζεστασιά και γενικά να μοιραστεί συναισθήματα, να συσχετιστεί με ανθρώπους. Φυσικά οι λέξεις: αγάπη, δίνω, νοιάζομαι, χαρίζω, προσφέρω του είναι κινέζικες
ΜΗ:
Μην περιμένεις μια καλή ζωή με ανέσεις κοντά του, ακόμα και όταν θα πληρώνει θα τρέμουν τα χέρια του και θα σου’ ρχεται να τον καρυδώσεις

Ο ΚΑΛΟΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, ΚΑΚΟΣ ΜΠΕΛΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Τι σου δείχνει:
Δε λέει ποτέ όχι σε φίλο, συγγενή, γείτονα. Είναι ο διασκεδαστικός στην παρέα, ο χουβαρντάς, αυτός που είναι πάντα παρών σε όποιον θέλει κάλυψη για την κυρά ή να πάει τάχα για ψάρεμα
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Δεν του αρέσει το σπίτι του γιατί απλά δε βρίσκει την επιβεβαίωση που χρειάζεται εκεί μέσα. Προτιμά να ξοδεύει το χρόνο και την ενέργειά του σε οποιονδήποτε άλλο χώρο αρκεί να νιώθει σημαντικός
ΜΗ:
Μην προσπαθήσεις να τον ξεκόψεις από τους φίλους. Αν θες να είσαι μαζί του και αξίζει σαν άνθρωπος, κάνε τον εσύ να νιώθει σημαντικός. Αν είναι πεταμένα λεφτά, απλά γίνε φίλη του για να περνάς καλά μαζί του και να σου κάνει και κανένα μερεμέτι αφού συνήθως καταπιάνεται με όλα

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ
Τι σου δείχνει:
Είσαι ο καρμικός μου έρωτας. Εσένα περίμενα μια ζωή. Για σένα γεννήθηκα αγάπη μου. Είναι γραφτό να είμαστε μαζί. Όποτε και να γεννιόμουν θα ήμουν μαζί σου
Τι συμβαίνει πραγματικά:
Ξέρει με ποιο τρόπο λειτουργεί το συναίσθημα και ο ρομαντισμός στις γυναίκες και κάνει διατριβή επί του θέματος σε πολλές γυναίκες ταυτόχρονα. Διαθέτει master πανεπιστημίων Ελλάδας και αλλοδαπής
ΜΗ:
Μην πιστεύεις λέξη απ’ όσα λέει



Μαρία Φουσταλιεράκη 29-7-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...