Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΓΩ


Στην επέτειο του θανάτου του μου ζήτησαν να γράψω δυο λόγια, όχι για το έργο του, αυτό το γνώριζαν άπαντες. Για τον άνθρωπο που κρυβόταν πίσω από το βραβευμένο ποιητή ήθελαν να πω.

Κάτι προσωπικό από την επτασφράγιστη προσωπική ζωή του. Στην αρχή αρνήθηκα, μα τελικά αποφάσισα να τους δείξω μια αθέατη πλευρά, κάτω από τη φυσική του συστολή και σοβαρότητα.

Τον εραστή που με λάτρεψε.

Τον έβλεπα να κάθεται σοβαρός στην αγαπημένη του πολυθρόνα, τη γωνιακή, δίπλα στο παράθυρο.

Κάτι μουτζούρωνε, σκεπτικός ήταν όπως πάντα μέσα στο χάος της συγγραφής και χαλασμένους στίχους έψαχνε.

Έτσι αποκαλούσε τις λέξεις που δεν ταίριαζαν στην τελειότητα των ερωτικών κειμένων.

Εγώ, στην απέναντι πολυθρόνα βολικά είχα κουρνιάξει, απορροφημένη με το νέο ακυκλοφόρητο έπος για τον εξιδανικευμένο Έρωτα και τη συμβολή του στον υλιστικό κόσμο της ρουτίνας.

Που και που σήκωνα το βλέμμα και χαμογελούσα ευτυχισμένη που είχα για σύντροφο κάποιον που από πάντα είχα ονειρευτεί πως υπάρχει.

Ξαφνικά, θέλησα να παραβώ τη συμφωνίας μας να τον αφήνω ανενόχλητο τις ώρες της δημιουργίας, μονάχα σ’ αυτό το ζήτημα ήταν τόσο απόλυτος και αυστηρός.

Τη φυσική μου διακριτικότητα έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια και θέλησα σαν ζηλιάρα να προκαλέσω την αγάπη του για μένα.

Πλησίασα και από τους ώμους τον αγκάλιασα. Ξαφνιάστηκε.

Το αριστερό του αυτί ρώτησα ψιθυρίζοντας αν αυτή τη στιγμή, εμένα περισσότερο αγαπούσε ή την έκσταση της πένας που από ώρες τον είχε συνεπάρει και μένα με παραμελούσε.

Αμίλητος στην αγκαλιά του με τράβηξε και με τα χείλη του
σκέπασε τα δικά μου συνωμοτικά.

Ακόμα αμίλητος με οδήγησε στο πελαγίσιο κρεβάτι, το μυστικό  καταφύγιο του έρωτά μας.

Όταν μετά από ώρα, αφού χόρτασαν οι αισθήσεις και τα κορμιά μας
πάθος, σηκώθηκε έχοντας μια πρωτόγνωρη λάμψη στα μάτια.

Γελώντας τις σελίδες άρχισε να σκίζει απ' τα πολύτιμα γραπτά του,
μοναδική απάντηση δίνοντας στην παραξενιά μου.

Να μην αμφιβάλλεις ξανά, μου είπε σοβαρός.



Μαρία Φουσταλιεράκη 26-6-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...