Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

ΝΑ Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ


Να σ' ακολουθήσω είπες επιτακτικά και η νιότη σου έσταζε ορμόνες ανδρείας που μύριζαν ακαταμάχητα.

Σαν υπνωτισμένη άρχισα να σ' ακολουθώ, παρατώντας τα γυρίσματα της ταινίας στη μέση και το συνεργείο στα κρύα του λουτρού.

Η πρωταγωνίστρια, γερασμένη μα λαμπερή απ' τις ενισχυτικές για την ομορφιά ενέσεις, βρισκόταν ξαπλωμένη στον καναπέ.

Σκοτάδι είχε απαιτήσει για να μη χαλάει ο ήλιος την ώριμη επιδερμίδα.

Κατέβηκα τις σκάλες που μου έδειξες και σ' ακολούθησα στο δαιδαλώδες υπόγειο του φανταχτερού ξενοδοχείου.

Όσο απομακρυνόμουν από τη δουλειά που είχα αναλάβει, έβλεπα πως είναι μάταιο. Ίσως ήταν λάθος ολο αυτό το παιχνίδι μεταξύ μας.

Σε πρόφτασα και σε είδα να με περιμένεις ολόγυμνος.
Ξεντύθηκες με τη φυσικότητα που ο υπόλοιπος κόσμος αναπνέει και ήσουν έτοιμος να μπεις στην εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα.

Μου έτεινες το χέρι με σιγουριά και βούτηξες.

Σε κοίταξα να κολυμπάς και με τις απλωτές σου να δημιουργείς αναστάτωση σ' ολόκληρη την πισίνα.

Το καλοφτιαγμένο σου κορμί, χωρίς κανένα ψεγάδι απ' όσο πρόλαβα να δω, με ευκολία προκαλεί κύματα αναστάτωσης στις γυναίκες.

Και γω γυναίκα ήμουν.

Το θέαμα μαζί με την επιμονή σου τόσο καιρό να με κατακτήσεις, με έκαναν να μειδιάζω.

Χορτασμένη γυναίκα ήμουν. Εμπειρίες, σχέσεις, έρωτα, και λατρεία.
Ήξερα πως είμαι ελκυστική όσο ποτέ, αλλά ήξερα πως πέρασαν και τα πρώτα σημάδια του χρόνου.

Μου σφράγισαν περήφανα το κορμί με τα υπέροχα πρώτα σημάδια της ωριμότητας.

Φαντάστηκα τα κορμιά μας γυμνά, δίπλα - δίπλα.

Θα ήταν λάθος να το κάνω.
Όχι γιατί είχα ενδοιασμούς να εκθέσω τη γύμνια μου στα μάτια σου.

Δεν ένιωθα την ανάγκη ν' απολογηθώ σε κανέναν για το κορμί, την ηλικία και τον τρόπο που σκέφτομαι.

Ένιωθα την ανάγκη όμως να κάνω το σωστό.

Και το σωστό ήταν να μη στο κάνω τόσο εύκολο το λάθος.

Πίστευες πως δε θ' αντιστεκόμουν. Μπορεί καμιά γυναίκα μέχρι τώρα να μη σου είχε αντισταθεί.

Ίσως να ήμουν η πρώτη.

Δε με πολυενδιέφερε αυτό.

Σου έστειλα ένα φιλί από μακριά και έφυγα.

Σ' όλη τη διαδρομή μέχρι να συναντήσω ξανά το συνεργείο δε σκεφτόμουν τι να τους πω που τους παράτησα σύξυλους, χωρίς δικαιολογία.

Σκεφτόμουν πως το δίκαιο για σένα είναι να μη με ξαναδείς.

Τα νεαρά αγόρια εύκολα ερωτεύονται τα κορμιά που φωλιάζουν όπως η μήτρα της μαμάς τους.


Μαρία Φουσταλιεράκη 28-1-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...